pondělí 20. října 2008

Max v kinech

Nový film Max Payne měl být skutečně velkolepý. Hlavní protagonista Mark Wahlberg má již za sebou oscarový snímek, reklamní masáž byla jaksepatří a tvůrci tvrdili, že nepůjde o další dílko, které by se zařadilo do smetí mezi všechny dosud natočené filmy dle herní předlohy.

Bohužel to tak vůbec nevypadá, protože u kritiků absolutně propadl. Pravda v návštěvnosti se mu v USA vede velmi dobře, když překonal i politický snímek slavného Olivera Stonea "W" - kontroverzní režisér o kontroverzním nynějším (skoro už ne) americkém prezidentovi.

Podle slov Paula Dergarabediana - prezidenta společnosti If Media By Numbers se to dalo čekat - uvedl doslova:

,,Nemůžete očekávat, že tak politicky zameřený film se může měřit s velkou herní adaptací s filmovou hvězdou v hlavní roli."

Také nechápete? Ani já ne jak je možné, že očekávaný film o prezidentovi nemá šanci proti videoherní adaptaci... Podivné podivné. Pravda, je, že na Maxe Payna jsem zvědav nebyl v zárodku jeho ohlášení, v rozpracování ani v době trailerů a obrázků a i nynější premiéra je mi fuk. Hra byla skvělá, trávil jsem u ní nezapomenutelné chvíle, ale ani přesně nevím proč, nečím mne už jen představa na film spíše odpuzuje. Možná si později půjčím DVD...

Žádné komentáře: